Wednesday, December 20, 2017

Du vet vem du är

Nu gör jag så här att jag skriver på svenska till dig. För du vet minsann vem du är.


Jag ska försöka göra det här så kort som möjligt också.

Nu räcker det. 
Jag vill inte ha med dig att göra. Det faktum att du traskar in i mitt trapphus och står och smyger är fan skrämmande. Nu hade jag tur att grannen kom på dig.
Det är fan illa om allmänheten till och med tycker att det är något off.

Jag kanske inte var tillräckligt tydlig sist... so this one's on me, men här kommer det igen.

Vi är INTE vänner. Jag vill inte ha med dig att göra. Kom aldrig hit igen.

Kommer du hit en gång till så får du skylla dig själv. Nu har du iaf fått en varning.


Så försök respektera det så går allt bra.

Det här behöver faktiskt inte alls vara så dramatiskt egentligen, om du bara låter mig vara. 
Svårare än så är det inte.

4 comments:

  1. Tur du har en polis som granne😼

    ReplyDelete
  2. att folk inte förstår hur jävla skrämmande och inkräktande det är att bara dyka upp hemma hos dig, trots att du har sagt att du inte vill umgås, är fan helt jävla idiotiskt och i ärlighetens namn blir jag förbannad (vilket faktiskt inte händer speciellt ofta alls).

    ReplyDelete
  3. what's the Swedish for raking through your bins? damn....

    ReplyDelete

Leave a comment here, why don't ya?